Reklamacje i zwroty
W celu z艂o偶enia reklamacji, post臋puj zgodnie z poni偶szymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wype艂nij formularz zwrotu/reklamacji i do艂膮cz go do przesy艂ki. Dokument powinien zawiera膰 nast臋puj膮ce dane:
imi臋 i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wyst膮pienia wady.
2.Odes艂anie produktu
Sk艂adaj膮c reklamacj臋 prosimy o odes艂anie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopi膮 faktury zakupu.
3. Wysy艂ka
Reklamowany produkt nale偶y wys艂a膰 na adres:
Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS
ul. Pi艂sudskiego 64 c
10-450 Olsztyn
Uwaga! Mo偶esz te偶 skontaktowa膰 si臋 z naszym Biurem Obs艂ugi Klienta, w贸wczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zgodnie z obowi膮zuj膮cym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odst膮pi膰 od umowy i zwr贸ci膰 zakupiony u nas produkt, wype艂nij potrzebne o艣wiadczenie i wy艣lij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS
ul. Pi艂sudskiego 64 c
10-450 Olsztyn
Do paczki z o艣wiadczeniem i zwracanym produktem/produktami do艂膮cz tak偶e wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub faktur臋.