Regulamin sklepu internetowego

Dni robocze 鈥 dni od poniedzia艂ku do pi膮tku za wyj膮tkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konto 鈥 uregulowana odr臋bnym regulaminem nieodp艂atna funkcja Sklepu (us艂uga 艣wiadczona drog膮 elektroniczn膮), dzi臋ki kt贸rej Kupuj膮cy mo偶e za艂o偶y膰 w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Konsument 鈥 Konsument w rozumieniu przepis贸w Kodeksu cywilnego.

Kupuj膮cy- ka偶dy podmiot Kupuj膮cy w Sklepie.

Regulamin鈥 niniejszy regulamin.

Sklep- sklep internetowy koken.com.pl - prowadzony przez Sprzedawc臋 pod adresem https://koken.com.pl

Sprzedawca: Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki z siedzib膮 w Olsztynie al. Pi艂sudskiego 64C 10-450, NIP: PL 739-274-12-19, REGON: 280011765, tel.: (+48) 89 539-04-06, adres email: biuro@kros.pl.

Sklep internetowy [dalej 鈥濻klep鈥漖 prowadzi sprzeda偶 detaliczn膮 za po艣rednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej 鈥濺egulamin鈥漖.

W艂a艣cicielem Sklepu jest: Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki z siedzib膮 w Olsztynie al. Pi艂sudskiego 64C 10-450, NIP: PL 739-274-12-19, REGON: 280011765, tel.: (+48) 89 539-04-06, adres email: biuro@kros.pl. Dzia艂alno艣膰 gospodarcza zosta艂a zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Olsztyna w dniu 04.10.2019r.

Regulamin jest integraln膮 cz臋艣ci膮 umowy sprzeda偶y zawieranej z Klientem.
Warunkiem zawarcia umowy sprzeda偶y jest akceptacja Regulaminu i zapoznanie si臋 z Polityk膮 prywatno艣ci przez Klienta.
Ceny podane w Sklepie s膮 cenami brutto (zawieraj膮 podatek VAT).
Towary dost臋pne w Sklepie s膮 wolne od wad fizycznych i prawnych.

Dla prawid艂owego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
Urz膮dzenie z dost臋pem do Internetu
Przegl膮darka internetowa obs艂uguj膮ca JavaScript oraz pliki cookies.
Dla z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie niezb臋dne jest aktywne konto e-mail.

Zam贸wienia mo偶na sk艂ada膰 w nast臋puj膮cy spos贸b:

  • poprzez formularz dost臋pny na stronie internetowej Sklepu,
  • e-mailem na adres dost臋pny na stronie internetowej Sklepu,
  • telefonicznie na numery przeznaczone do sk艂adania zam贸wie艅, dost臋pne na stronie internetowej Sklepu w zak艂adce Kontakt.

Warunkiem realizacji zam贸wienia jest podanie przez Klienta danych pozwalaj膮cych na weryfikacj臋 Klienta i odbiorcy towaru oraz potwierdzenie mailowe przyj臋cia zam贸wienia do realizacji przez Sklep. Sklep ma prawo odm贸wi膰 przyj臋cia zam贸wienia, ograniczy膰 spos贸b p艂atno艣ci lub 偶膮da膰 przedp艂aty w przypadku, gdy zam贸wienie budzi uzasadnione w膮tpliwo艣ci co do prawdziwo艣ci i rzetelno艣ci podanych danych b膮d藕 sposobu zap艂aty.

Dla stron wi膮偶膮ce s膮 informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie przyj臋cia zam贸wienia do realizacji przez Sklep, w szczeg贸lno艣ci: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodz膮ce w sk艂ad zestawu, termin i spos贸b dostawy.

Klient sk艂adaj膮c zam贸wienie sk艂ada ofert臋 zakupu okre艣lonego towaru. Do zawarcia umowy sprzeda偶y dochodzi z chwil膮 przyj臋cia zam贸wienia do realizacji przez Sklep poprzez kontakt mailowy.

Sklep zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 anulowania zam贸wienia z艂o偶onego przez Klienta w sytuacji gdy sprzeda偶 w dzia艂aj膮cym r贸wnolegle ze sklepem internetowym sklepie stacjonarnym spowodowa艂a wyzerowanie stanu magazynowego zamawianego produktu i sklep nie b臋dzie w stanie dostarczy膰 zamawianego produktu na warunkach identycznych jak w sklepie internetowym.

Klient ma do wyboru nast臋puj膮ce formy p艂atno艣ci:

  • za pobraniem 鈥 w贸wczas zap艂ata nast臋puje got贸wk膮 przy odbiorze towaru,
  • przelewem 鈥 w贸wczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysy艂a go na adres wskazany przez Klienta po zaksi臋gowaniu wp艂aty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu b膮d藕 w emailu do Klienta,
  • p艂atno艣膰 elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny spos贸b dokonania wp艂aty za po艣rednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system p艂atno艣ci eCard, do kt贸rego zostaniesz przekierowany w celu dokonania p艂atno艣ci. Ca艂y proces odbywa si臋 szybko i bezpiecznie 鈥 wybierasz sw贸j bank i dokonujesz op艂aty.

Ceny przesy艂ek okre艣lone s膮 w cenniku dostawy. Warunkiem wydania towaru jest zap艂ata za towar i przesy艂k臋.

System eCard obs艂uguje bezpieczne transakcje:
karta p艂atnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro,ePrzelewy - P艂ac臋 z Inteligo, mTransfer, MultiTransfer, P艂a膰 z Nordea, Przelew24, Przelew z BPH, P艂ac臋 z iPKO, Pekao24Przelew, P艂ac臋 z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, P艂a膰 z BO艢, P艂ac臋 z Alior Bankiem, Millenium, ING Bank 艢l膮ski S.A., Credit Agricole, EUROBANK-P艂atno艣ci Internetowe, eP艂atno艣ci - Deutsche Bank Polska S.A., Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A.

Zam贸wiony towar Sklep wysy艂a za po艣rednictwem firm wysy艂kowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udost臋pnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

W przypadku p艂atno艣ci w inny spos贸b ni偶 za pobraniem, termin wysy艂ki wyd艂u偶a si臋 o okres pomi臋dzy z艂o偶eniem zam贸wienia, a dat膮 zaksi臋gowania nale偶no艣ci na rachunku bankowym Sklepu.

Je偶eli p艂atno艣膰 jest dokonywana kart膮 p艂atnicz膮, wysy艂ka towaru odbywa si臋 po pozytywnej autoryzacji.

Sklep nie odpowiada za op贸藕nienia w dostawie towaru le偶膮ce po stronie firm wysy艂kowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).

Podstaw膮 przyj臋cia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

Adres sk艂adania reklamacji: Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki Olsztyn al. Pi艂sudskiego 64C 10-450, NIP: PL 739-274-12-19, tel.: (+48) 89 539-04-06, adres email: biuro@kros.pl.

W przypadku niezgodno艣ci towaru z umow膮 Klient powinien odes艂a膰 do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodno艣ci.

Sklep ustosunkowuje si臋 do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodno艣ci. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodno艣ci wymaga zasi臋gni臋cia opinii bieg艂ego, b膮d藕 przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania si臋 Sklepu ulega przed艂u偶eniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wi膮偶e si臋 z wys艂aniem Klientowi nowego towaru b膮d藕 usuni臋cia niezgodno艣ci, koszty dostaw ponosi Sklep.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powoduj膮ce b艂臋dne lub zniekszta艂cone wy艣wietlanie informacji o towarach (np. kolor贸w), nie mog膮 by膰 podstaw膮 reklamacji.

Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient ma prawo odst膮pienia od umowy.
Prawo odst膮pienia od umowy jest skuteczne je偶eli Klient z艂o偶y Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy (kliknij aby pobra膰 i wydrukowa膰):

o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy

Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od z艂o偶enia o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy. Zwr贸cony towar powinien by膰 w stanie nienaruszonym, w tym powinien by膰 kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie mo偶e nosi膰 艣lad贸w eksploatacji. Koszty przesy艂ki ponosi Klient.

W ci膮gu 3 dni roboczych od otrzymania przesy艂ki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zap艂acon膮 kwot臋, pomniejszon膮 o koszty realizacji zam贸wienia. Klient powinien wskaza膰 numer rachunku bankowego, na jaki ma zosta膰 przelana zwracana kwota. W przypadku p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮 zwrot 艣rodk贸w zostanie wykonany na kart臋.

W przypadku naruszenia przez Klienta warunk贸w okre艣lonych w pkt 2 i 3 powy偶ej o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zap艂aconej kwoty.

Prawo odst膮pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi臋biorstwa lub na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do um贸w:

  • o 艣wiadczenie us艂ug, je偶eli przedsi臋biorca wykona艂 w pe艂ni us艂ug臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta, kt贸ry zosta艂 poinformowany przed rozpocz臋ciem 艣wiadczenia, 偶e po spe艂nieniu 艣wiadczenia przez przedsi臋biorc臋 utraci prawo odst膮pienia od umowy;
  • w kt贸rej cena lub wynagrodzenie zale偶y od waha艅 na rynku finansowym, nad kt贸rymi przedsi臋biorca nie sprawuje kontroli, i kt贸re mog膮 wyst膮pi膰 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy;
  • w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed艂ug specyfikacji konsumenta lub s艂u偶膮ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz ulegaj膮ca szybkiemu zepsuciu lub maj膮ca kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia;
  • w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rej po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;
  • w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 rzeczy, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami;
  • w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 napoje alkoholowe, kt贸rych cena zosta艂a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda偶y, a kt贸rych dostarczenie mo偶e nast膮pi膰 dopiero po up艂ywie 30 dni i kt贸rych warto艣膰 zale偶y od waha艅 na rynku, nad kt贸rymi przedsi臋biorca nie ma kontroli;
  • w kt贸rej konsument wyra藕nie 偶膮da艂, aby przedsi臋biorca do niego przyjecha艂 w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je偶eli przedsi臋biorca 艣wiadczy dodatkowo inne us艂ugi ni偶 te, kt贸rych wykonania konsument 偶膮da艂, lub dostarcza rzeczy inne ni偶 cz臋艣ci zamienne niezb臋dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst膮pienia od umowy przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us艂ug lub rzeczy;
    w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 nagrania d藕wi臋kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz臋towanym opakowaniu, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;
    o dostarczanie dziennik贸w, periodyk贸w lub czasopism, z wyj膮tkiem umowy o prenumerat臋;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
    o 艣wiadczenie us艂ug w zakresie zakwaterowania, innych ni偶 do cel贸w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod贸w, gastronomii, us艂ug zwi膮zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je偶eli w umowie oznaczono dzie艅 lub okres 艣wiadczenia us艂ugi;
    o dostarczanie tre艣ci cyfrowych, kt贸re nie s膮 zapisane na no艣niku materialnym, je偶eli spe艂nianie 艣wiadczenia rozpocz臋艂o si臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsi臋biorc臋 o utracie prawa odst膮pienia od umowy.

Sk艂adaj膮c zam贸wienie Klient wyra偶a zgod臋 na przetwarzanie jego danych osobowych wy艂膮cznie w celu realizacji zam贸wienia.

Wymagamy podania przez Ciebie nast臋puj膮cych danych osobowych, aby m贸c zawrze膰 i wykona膰 umow臋 zawart膮 z Tob膮, a tym samym wykonania umowy: adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, adres wysy艂ki. Je艣li z jakiego艣 powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie b臋dziemy mogli zawrze膰 z Tob膮 umowy, a w konsekwencji nie b臋dziesz m贸g艂 korzysta膰 ze Sklepu. Je偶eli wymagaj膮 tego przepisy prawa, mo偶emy wymaga膰 od Ciebie podania innych danych niezb臋dnych np. ze wzgl臋d贸w rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych Klienta sklepu internetowego koken.com.pl jest: Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki z siedzib膮 w Olsztynie al. Pi艂sudskiego 64C 10-450, NIP: PL 739-274-12-19, REGON: 280011765, tel.: (+48) 89 539-04-06, adres email: biuro@kros.pl.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak偶e bez ich podania nie jest mo偶liwe wykonanie umowy oraz realizacja z艂o偶onego zam贸wienia, w tym wystawienia dowodu sprzeda偶y (paragonu lub faktury VAT) oraz wysy艂ki produkt贸w.
Klient mo偶e r贸wnie偶 wyrazi膰 odr臋bn膮 zgod臋 na otrzymywanie od Sklepu materia艂贸w reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
Klient ma prawo wgl膮du do swoich danych i ich korekty, a tak偶e do 偶膮dania usuni臋cia.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, poniewa偶 jest to niezb臋dne do wykonania umowy zawartej z Tob膮, w tym do:

  • umo偶liwienia 艣wiadczenia us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 oraz pe艂nego korzystania ze Sklepu, w tym dokonywania transakcji i p艂atno艣ci za towary sprzedane w Sklepie;
  • zak艂adania i zarz膮dzania Twoim kontem lub kontami, oraz zapewnienia obs艂ugi Twojego konta, transakcji i rozwi膮zywania problem贸w technicznych;
    realizacji um贸w zawartych w ramach umowy sprzeda偶y;
  • obs艂ugi reklamacji i zwrot贸w w Firmie Us艂ugowo-Handlowej KROS Zbigniew Rostecki
  • obs艂ugi zg艂osze艅, kt贸re do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);
  • kontaktowania si臋 z Tob膮, w tym w celach zwi膮zanych ze 艣wiadczeniem us艂ug.

Dodatkowo, przepisy prawa wymagaj膮 od nas przetwarzania Twoich danych dla cel贸w podatkowych i rachunkowych. Przetwarzamy te偶 Twoje dane osobowe w celach wskazanych poni偶ej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Firmy Us艂ugowo-Handlowej KROS Zbigniew Rostecki, kt贸rym jest:

  • monitorowanie Twojej aktywno艣ci oraz wszystkich innych u偶ytkownik贸w, obejmuj膮cej np. wyszukiwanie s艂贸w kluczowych oraz zarz膮dzanie Twoj膮 aktywno艣ci膮 w Sklepie;
  • zapewnienie obs艂ugi us艂ug p艂atniczych;
    zapewnienie bezpiecze艅stwa us艂ug, kt贸re 艣wiadczymy Ci drog膮 elektroniczn膮;
  • obs艂uga Twoich pr贸艣b przekazywanych w szczeg贸lno艣ci Biuru Obs艂ugi Klienta oraz Dzia艂owi zwrot贸w i reklamacji oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie s膮 one zwi膮zane wprost z wykonaniem umowy;
  • windykacja nale偶no艣ci; prowadzenie post臋powa艅 s膮dowych, arbitra偶owych i mediacyjnych
  • przechowywanie danych dla cel贸w archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalno艣ci (wykazania spe艂nienia przez nas obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa).

Dane przez Ciebie udost臋pnione nie b臋d膮 podlega艂y udost臋pnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych b臋d膮 tylko instytucje upowa偶nione z mocy prawa.
Twoje dane b臋d膮 przechowywane od momentu wyra偶enia Twojej zgody na przetwarzanie danych i do momentu Twojej pro艣by o usuni臋cie Twoich danych.

Prawo zg艂oszenia skargi: Je艣li uwa偶asz, 偶e Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki przetwarza Twoje dane osobowe w niew艂a艣ciwy spos贸b, mo偶esz si臋 z nami skontaktowa膰. Masz te偶 prawo zg艂osi膰 skarg臋 do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawo do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

Firma Us艂ugowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki wyznacza: Damian Wierzba Olsztyn al. Pi艂sudskiego 64C 10-450, tel.: (+48) 89 539-04-06, adres e-mail: d.wierzba@kros.pl jako osob臋 z kt贸r膮 nale偶y si臋 kontaktowa膰 w sprawie administracji i zarz膮dzania danymi osobowymi klienta sklepu zgodnie z ustaw膮 RODO.

Zabrania si臋 wykorzystywania jakichkolwiek materia艂贸w publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdj臋膰 i opis贸w towar贸w) bez pisemnej zgody Sklepu.

Regulamin wchodzi w 偶ycie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

Sklep zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 zmian w Regulaminie, kt贸re wchodz膮 w 偶ycie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do um贸w zawartych przed zmian膮 Regulaminu stosuje si臋 wersj臋 Regulaminu obowi膮zuj膮c膮 w dacie z艂o偶enia Zam贸wienia przez Klienta.